Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону <<Про захист прав споживачів>> Строки повернення та обміну Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю. Умови повернення для товарів належної якості Згідно з чинним законодавством, ви можете повернути або обміняти товар належної якості,якщо:-товар не був у вживанні та не має слідів використання споживачем(подряпин,відколів,потертостей тощо)- товар упакований і повністю збережений фабричне пакування -збережені всі ярлики та заводське маркування - товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості Умови повернення та обміну Статтею 9 чинного Закону України <<Про захист прав споживачів>> передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний,якщо куплений товар не підійшов за формою,габаритами,фасоном,кольором,розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням,якщо даний товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд,споживчі властивості , пломби,ярлики та розрахунковий документ,виданий продавцем разом з товаром.Продавець не має права відмовити в обміні(поверненні) товару,що не включений до переліку, якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст.9 Закону (збережений товарний вигляд,ярлики,пломби,є розрахунковий документ і т.ін.).Виключення Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості,що не підлягають обміну та поверненню(Постанова КМУ від 19 березня 1994 №172). Доставлення у разі повернення товару належної якості сплачує покупець. Доставлення у разі повернення товару неналежної якості сплачує продавець. Якщо у вас виникли додаткові питання щодо повернення або обміну товарів, Ви можете задати їх зателефонувавши за номером +380639487470, або написати нам на пошту: mirrybalki777@gmail.com