Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону
<<Про захист прав споживачів>>

Строки повернення та обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару 
покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Згідно з чинним законодавством, ви можете повернути або обміняти товар 
належної якості,якщо:-товар не був у вживанні та не має слідів використання 
споживачем(подряпин,відколів,потертостей тощо)- товар упакований і повністю збережений 
фабричне пакування -збережені всі ярлики та заводське маркування - товар зберігає 
товарний вигляд і свої споживчі властивості Умови повернення та обміну Статтею 9
чинного Закону України <<Про захист прав споживачів>> передбачено право 
споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний,якщо 
куплений товар не підійшов за формою,габаритами,фасоном,кольором,розміром або
з інших причин не може бути використаний за призначенням,якщо даний товар не 
використовувався і якщо збережено його товарний вигляд,споживчі властивості ,
пломби,ярлики та розрахунковий документ,виданий продавцем разом з товаром.Продавець
не має права відмовити в обміні(поверненні) товару,що не включений до переліку,
якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст.9 Закону (збережений товарний 
вигляд,ярлики,пломби,є розрахунковий документ і т.ін.).Виключення Кабінетом Міністрів
України затверджено перелік товарів належної якості,що не підлягають обміну та 
поверненню(Постанова КМУ від 19 березня 1994 №172).   

Доставлення  у разі повернення товару належної якості сплачує покупець.
Доставлення  у разі повернення товару неналежної якості сплачує продавець.

Якщо у вас виникли додаткові питання щодо повернення або обміну товарів,
Ви можете задати їх зателефонувавши за номером +380639487470, або написати 
нам на пошту: mirrybalki777@gmail.com